Bunga Berguguran

Wednesday, March 30, 2011

BEG SEJADAH

Agak lama jugak tak bercerita tentang projek Beg Sejadah. Hari ni buka cerita balik, sebabnya semalam dapat sms dari Yus dari Kg. Baru katanya dia berminat untuk membeli Beg Sejadah yang saya buat tu. Memula tu katanya macam nak buat tempahan. Tapi memandangkan saya terpaksa mengambil sedikit masa untuk menyiapkan tambahan pula minggu ni ada kenduri kat rumah Pakcik saya, jadi tak dapatlah nak siapkan cepat. Kebetulan saya ada lagi 4 stok ready made. So Yus pun pilih 3 daripadanya dan minta saya tolong hantarkan pada kawannya, K. Norma yang tinggal di Seremban. Semalam saya dan suami pun hantar lah pada K. Norma tu. Kesian jugak kat dia sebab baru sampai rumah terpaksa pulak keluar balik tunggu saya kat tempat yang dijanjikan. Lagipun kami tak biasa kat area rumah k. Norma tu takut tersesat pulak. Terima kasih pada Yus yang sudi membeli hasil kerjatangan saya dan tak lupa juga pada K. Norma dan husband yang sudi menunggu saya. Harap-harap Yus berpuas hati. Kalau nak buat tempahan lagi, boleh lah hubungi akak lagi.

Ini beg-beg yang telah dibeli oleh Yus. Tq Yus



No comments: