Bunga Berguguran

Wednesday, March 30, 2011

BAJU PAHANG MAK

Dah lama jugak dah blog ni tak berupdate. Walaupun begitu ada juga rakan-rakan yang sudi menjengah rumah saya yang tak berapa berseri ni. Jutaan terima kasih saya ucapkan kerana masih sudi menyinggah. Kunjungan ke rumah rakan2 blog pun agak slow ikut mood yang tak berapa menentu semenjak dua menjak ni. Nak mengupdate blog pun malas sekali. Ni pun saja nak share projek yang berjaya saya siapkan pada cuti minggu yang lepas. Tahniah untuk diri sendiri kerana akhirnya berjaya jugak menyiapkan Baju Kurung Pahang buat ibunda tercinta. Kainnya adik yang beli. Saya cuma tolong jahitkan aje. Baru nak belajar-belajar buat Kurung Pahang ni. Tq Mak Teh kerana sudi menurunkan ilmu kepada saya. Lepas ni nak belajar buat Baju Melayu pulak. Mudah-mudahan berhasil............

 Baju Dah Memang Bersulam

Kain Lipat Depan

No comments: